Montada Elhessa
<!-- adaraby.com Popunder Code-->
<script type="text/javascript" src="http://www.adaraby.com/code/?i=1079&p=2153&s=1067&d=hessa.ahlamontada.com&c=99&secret=693e73ee8ccc85dd827c726aa764179a"></script>
<!-- adaraby.com Popunder Code-->

اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

صفحة 5 من اصل 7 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف mandolin في الأحد 20 يناير 2008, 9:27 pm

جمالك مين ياست الحاجة
احسن له يكون مابيشوفش
يوووووووووووووووووووووه مانا اللي بعدك
واهدي اللي بعدي ساندوتش طعمية سخن وطازة
يتفرج عليه بس علشان الرجيم يعني
avatar
mandolin
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 169
العمر : 33
البلد : مصر
الوظيفة : عاطل حتي الان
الأوسمة :
7 / 1007 / 100

تاريخ التسجيل : 17/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف زمرده في الأحد 20 يناير 2008, 11:20 pm

اه فعلا الطعميه بتتعبني القاولون بقي
وكمان هيكون مقلي في زيت فيؤدي الي زياده في الوزن
فخلهولك احسن
وعلي راي المثل القرش الاسود ينفع في اليوم الابيض
واللي بعدي اديله

عاوزه اديله كده حاجه قيمه وغاليه

اديله
اديله
اديله





















طربيزه مكواه
هههههههههه
avatar
زمرده
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 303
العمر : 32
البلد : الحصة
الوظيفة : طالبة
مزاجى :
الأوسمة :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 14/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف ضى القمر في الإثنين 21 يناير 2008, 12:02 am

مقبولة منك يازمرده
ومستنياكى تجبيها وتيجى
أهدى اللى بعدى

دعاء بالنجاح والتفوق
وراحة البال
avatar
ضى القمر
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 512
العمر : 31
البلد : الحصة
الوظيفة : student
مزاجى :
الأوسمة :
25 / 10025 / 100

تاريخ التسجيل : 01/10/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 111

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف زمرده في الإثنين 21 يناير 2008, 12:05 am

يااااااااااااااااااارب
الحمد لله انا اللي بعدك
وان شاء الله هجبلك الطربيزه
avatar
زمرده
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 303
العمر : 32
البلد : الحصة
الوظيفة : طالبة
مزاجى :
الأوسمة :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 14/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف MaHmOuD AhMeD في الإثنين 21 يناير 2008, 12:07 am

ياااااااااااه دا أنا مستنى دعاء زى كده من زمان

يااااااااارب التفوق والنجاح وراحة البال للجميع

شكرا يااستاذ : ضى القمر

---------------

أهدى اللى بعدى نفس الدعوة

_________________

avatar
MaHmOuD AhMeD
(وسام التميز)
(وسام التميز)

ذكر
عدد الرسائل : 1515
العمر : 33
البلد : مصر
النوع والدولة :
الأوسمة :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 07/08/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 1

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mahmoudgeology.jeeran.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف MaHmOuD AhMeD في الإثنين 21 يناير 2008, 12:09 am

ماشى يااستاذة زمردة كده سبقتينى
يلا أنا بحب الخير للجميع
يارب ينجحكم جميعا ويوفقكم

_________________

avatar
MaHmOuD AhMeD
(وسام التميز)
(وسام التميز)

ذكر
عدد الرسائل : 1515
العمر : 33
البلد : مصر
النوع والدولة :
الأوسمة :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 07/08/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 1

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mahmoudgeology.jeeran.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف ضى القمر في الإثنين 21 يناير 2008, 12:57 am

ءأميييييييييييين يارب
أهدى اللى بعدى
الصلاة على الحبيب المصطفى
الشافع لنا
avatar
ضى القمر
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 512
العمر : 31
البلد : الحصة
الوظيفة : student
مزاجى :
الأوسمة :
25 / 10025 / 100

تاريخ التسجيل : 01/10/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 111

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف زمرده في الإثنين 21 يناير 2008, 1:01 am

ما اجملها هدياكي يا ضي القمر
انتي كده بتحرجيني بزوقك
عشان كده هعطيكي




ساعه حائط
avatar
زمرده
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 303
العمر : 32
البلد : الحصة
الوظيفة : طالبة
مزاجى :
الأوسمة :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 14/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف ضى القمر في الإثنين 21 يناير 2008, 1:25 am

تصدقى بالله انى كنت أتمنى انك تخدى الهديه دى
وشكرا على ساعة الحائط
باين عليكى هتحولى العفش بتاع البيت بتاعكوا ليه
هههه
أهدى اللى بعدى

منديل معطر
avatar
ضى القمر
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 512
العمر : 31
البلد : الحصة
الوظيفة : student
مزاجى :
الأوسمة :
25 / 10025 / 100

تاريخ التسجيل : 01/10/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 111

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف زمرده في الإثنين 21 يناير 2008, 1:34 am

يا خرابي علي العسل يا ولاد
ايه المنديل الجميل ده
هبعتهولك تاني عشان تكتبي لي عليه كلمه للذكري
avatar
زمرده
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 303
العمر : 32
البلد : الحصة
الوظيفة : طالبة
مزاجى :
الأوسمة :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 14/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف Mohamed Hamada في الإثنين 21 يناير 2008, 2:12 pm

اهدى اللى بعدى تذكرة سفر لمدة اسبوعين للدوران حول العالم

_________________
مع خالص تحــــــياتى
الفرعون المصرى
محمــــــــــد حمـــــــــــــــادة

لاتندم على حب عشته...حتى ولو صارت ذكرى تؤلمك
فإذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ولم يبقى منها
غير الأشواك فلا تنسى انها منحتك يوما عطراً جميلاً
avatar
Mohamed Hamada
المشرف العام
المشرف العام

ذكر
عدد الرسائل : 2316
العمر : 31
البلد : Egypt
الوظيفة : Student
الحالة الاجتماعية : very good
مزاجى :
النوع والدولة :
الأوسمة :
100 / 100100 / 100

خاص :
سجل الزوار

تاريخ التسجيل : 11/08/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 4

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hessa.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف توتة دوام في الجمعة 25 يناير 2008, 6:14 pm

شكرا يا ا/ محمد على الهديه الجميله دى انا فعلا نفسى الف العالم
وان شاء الله هجيب هدايا لكل اعضاء المنتدى
اهدى للى بعدى اجمل باقة ورد
avatar
توتة دوام
عضو فضى
عضو فضى

انثى
عدد الرسائل : 147
العمر : 28
البلد : الحصة
الوظيفة : طالبة
الأوسمة :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 28/10/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 218

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف sei_mit_god في الجمعة 25 يناير 2008, 11:55 pm

شكرا على الورد الجميل واهديه لانسان غالى عندى

اهدى اللى بعدى ساعة يد
avatar
sei_mit_god
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 1296
العمر : 29
البلد : Egypt
الوظيفة : student
الحالة الاجتماعية : الحمد لله
مزاجى :
الأوسمة :
25 / 10025 / 100

تاريخ التسجيل : 30/09/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 106

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف ضى القمر في السبت 26 يناير 2008, 7:14 am

فعلا هديه جاية فى وقتها

جزاكى الله خيرا

أهدى الى بعدى
دعوة بالهداية والثبات
avatar
ضى القمر
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 512
العمر : 31
البلد : الحصة
الوظيفة : student
مزاجى :
الأوسمة :
25 / 10025 / 100

تاريخ التسجيل : 01/10/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 111

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف sei_mit_god في السبت 26 يناير 2008, 12:02 pm

جزاك الله كل خير يا ضى على الدعوة الجميله وربنا يهدينا جميعا ويثبتنا على دينه وسنة نبيه


واهدى اللى بعدى ورده
avatar
sei_mit_god
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 1296
العمر : 29
البلد : Egypt
الوظيفة : student
الحالة الاجتماعية : الحمد لله
مزاجى :
الأوسمة :
25 / 10025 / 100

تاريخ التسجيل : 30/09/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 106

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف ضى القمر في السبت 26 يناير 2008, 12:45 pm

شكر على الورده يا sei_mit_god
تسلم ايدك

أهدى اللى بعدى
نفس الورده
avatar
ضى القمر
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 512
العمر : 31
البلد : الحصة
الوظيفة : student
مزاجى :
الأوسمة :
25 / 10025 / 100

تاريخ التسجيل : 01/10/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 111

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف sei_mit_god في السبت 26 يناير 2008, 1:08 pm

وردتى رجعتلى تانى ماشى اهديها لضى تانى


واهدى اللى بعدى شويه مطر من اللى عندنا دلوقتى
avatar
sei_mit_god
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 1296
العمر : 29
البلد : Egypt
الوظيفة : student
الحالة الاجتماعية : الحمد لله
مزاجى :
الأوسمة :
25 / 10025 / 100

تاريخ التسجيل : 30/09/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 106

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف زمرده في السبت 26 يناير 2008, 1:38 pm

هههههههههههههههه
مطر ما اجمل هذا المطر
وحياتك فعلا انا اخذته كله
واللي بعدي اهدي له دعوه مستجابه بالحياه السعيده
avatar
زمرده
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 303
العمر : 32
البلد : الحصة
الوظيفة : طالبة
مزاجى :
الأوسمة :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 14/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف AMR DAWAM في السبت 26 يناير 2008, 2:46 pm

آآآآآآآآآآمين يارب
دعوة جميلة فى وقتها

اهدى اللى بعدى كريستالة جميييييييييييلة فيها آية الكرسى
***************************

_________________

دعوا التاريخ يبرى اقلامه
فنحن قاااااااااادمووووووووووون
avatar
AMR DAWAM
درع التميز
درع التميز

ذكر
عدد الرسائل : 444
العمر : 30
البلد : الحصة
الوظيفة : طالب جامعى
مزاجى :
النوع والدولة :
الأوسمة :
100 / 100100 / 100

خاص :
سجل الزوار

تاريخ التسجيل : 14/08/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 7

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.egkrinkel.com/yalla

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف Mohamed Hamada في الأحد 27 يناير 2008, 2:05 pm

ما اجملها هديه شكرا ليك يا استاذ / عمرو
**********
اهدى اللى بعدى ميدالية فضية

_________________
مع خالص تحــــــياتى
الفرعون المصرى
محمــــــــــد حمـــــــــــــــادة

لاتندم على حب عشته...حتى ولو صارت ذكرى تؤلمك
فإذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ولم يبقى منها
غير الأشواك فلا تنسى انها منحتك يوما عطراً جميلاً
avatar
Mohamed Hamada
المشرف العام
المشرف العام

ذكر
عدد الرسائل : 2316
العمر : 31
البلد : Egypt
الوظيفة : Student
الحالة الاجتماعية : very good
مزاجى :
النوع والدولة :
الأوسمة :
100 / 100100 / 100

خاص :
سجل الزوار

تاريخ التسجيل : 11/08/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 4

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hessa.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف AMR DAWAM في الأحد 27 يناير 2008, 2:16 pm

هدية جميلة جدا جدا يا محمد

اهدى اللى بعدى خاتما من الماس السحرى
************************

_________________

دعوا التاريخ يبرى اقلامه
فنحن قاااااااااادمووووووووووون
avatar
AMR DAWAM
درع التميز
درع التميز

ذكر
عدد الرسائل : 444
العمر : 30
البلد : الحصة
الوظيفة : طالب جامعى
مزاجى :
النوع والدولة :
الأوسمة :
100 / 100100 / 100

خاص :
سجل الزوار

تاريخ التسجيل : 14/08/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 7

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.egkrinkel.com/yalla

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف Mohamed Hamada في الأحد 27 يناير 2008, 2:23 pm

ايه يا عم عمرو
كل ده دهب يا قووت مرجااان
احمدك يارب
***********
اهدى اللى بعدى مفتاح خزانة بنك

_________________
مع خالص تحــــــياتى
الفرعون المصرى
محمــــــــــد حمـــــــــــــــادة

لاتندم على حب عشته...حتى ولو صارت ذكرى تؤلمك
فإذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ولم يبقى منها
غير الأشواك فلا تنسى انها منحتك يوما عطراً جميلاً
avatar
Mohamed Hamada
المشرف العام
المشرف العام

ذكر
عدد الرسائل : 2316
العمر : 31
البلد : Egypt
الوظيفة : Student
الحالة الاجتماعية : very good
مزاجى :
النوع والدولة :
الأوسمة :
100 / 100100 / 100

خاص :
سجل الزوار

تاريخ التسجيل : 11/08/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 4

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hessa.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف AMR DAWAM في الأحد 27 يناير 2008, 3:17 pm

ههههههههههه
كويس مفتاح خزنة بنك
ادفع ثمن الخاتم


اهدى اللى بعدى شيك مدين للحكومة
**********************

_________________

دعوا التاريخ يبرى اقلامه
فنحن قاااااااااادمووووووووووون
avatar
AMR DAWAM
درع التميز
درع التميز

ذكر
عدد الرسائل : 444
العمر : 30
البلد : الحصة
الوظيفة : طالب جامعى
مزاجى :
النوع والدولة :
الأوسمة :
100 / 100100 / 100

خاص :
سجل الزوار

تاريخ التسجيل : 14/08/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 7

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.egkrinkel.com/yalla

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف زمرده في الأحد 27 يناير 2008, 9:52 pm

ههههههههههههه
هعمل بيه ايه
ولا اقولك اخليه ذكري

واللي بعدي اهدي له ورده زرقاء
تدل علي الحب الصافي
avatar
زمرده
(عضو ذهبــي)
(عضو ذهبــي)

انثى
عدد الرسائل : 303
العمر : 32
البلد : الحصة
الوظيفة : طالبة
مزاجى :
الأوسمة :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 14/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اهدى العضو اللى بعدك هديه وشوفه هيعمل بيها ايه,

مُساهمة من طرف AMR DAWAM في الأحد 27 يناير 2008, 10:03 pm

الله الله
بجد وبصراحة
دى اغلى واجمل هدية
لانى بحب اللون الازرق
هو فعلا يدل على الحب الصادق


اهدى اللى بعدى وردة بنفسج
تدل على الحزن
يارب ماحد ياخدها الا ذو الاحساس العالى والرفيع
**********************

_________________

دعوا التاريخ يبرى اقلامه
فنحن قاااااااااادمووووووووووون
avatar
AMR DAWAM
درع التميز
درع التميز

ذكر
عدد الرسائل : 444
العمر : 30
البلد : الحصة
الوظيفة : طالب جامعى
مزاجى :
النوع والدولة :
الأوسمة :
100 / 100100 / 100

خاص :
سجل الزوار

تاريخ التسجيل : 14/08/2007

معلومــــــاتى الاضافية
رقم العضوية رقم العضوية: 7

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.egkrinkel.com/yalla

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 5 من اصل 7 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى